ESKİŞEHİR

Eskişehir'de Maden Ocağında Kaza: Kuyuya Düşen İki İşçi İçin Seferber Oldular

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde bir maden ocağında taş kırma kuyusuna düşen iki işçi, itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla kurtarılarak hastaneye kaldırıldı.

Abone Ol

Olay, Sivrihisar ilçesine bağlı Böğürtlen Mahallesi’nde bulunan bir maden ocağında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, ocakta çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), silo bölümünden taş kırma kuyusuna düştü.

Çevrede bulunan çalışanların ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ekipleri ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri yönlendirildi.

Kuyuda mahsur kalan iki işçiye ulaşan itfaiye ekipleri, kurtarma çalışması başlattı. Ekiplerin müdahalesi sonucunda işçiler bilinçleri açık şekilde kuyudan çıkarıldı.

Sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk kontrolleri yapılan işçiler, ambulanslarla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayın nasıl meydana geldiğine ilişkin inceleme başlatıldı.