Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Muharrem ayı dolayısıyla Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’ni ziyaret etti.

Muharrem orucu tutan vatandaşlarla aynı sofrayı paylaşan Başkan Ünlüce’ye, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı Ufuk Uysal, yönetim kurulu üyeleri ve çok sayıda vatandaş eşlik etti.

Vatandaşlara yemek servisi yapan Ünlüce, tutulan oruçların ve edilen duaların kabul olmasını diledi.

Birlik ve dayanışma mesajı veren Başkan Ünlüce, Muharrem ayının kent ve ülkeye barış, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.

Ünlüce, paylaşmanın ve kardeşliğin önemine vurgu yaparak, bu anlamlı ayda vatandaşlarla aynı sofrada buluşmaktan duyduğu memnuniyeti ifade etti.

Kaynak: Haber Merkezi