Eskişehir yargı camiasının geniş katılımıyla gerçekleştirilen programda, Savaş Kılıç’ın görev süresi boyunca adalet hizmetlerinin yürütülmesindeki çalışmaları ve mesai arkadaşlarıyla uyumlu çalışma anlayışı vurgulandı.

Veda yemeğinde konuşan Kılıç, Eskişehir’de görev yaptığı süre boyunca birlikte çalıştığı meslektaşlarına teşekkür ederek, adalet hizmetlerinin sağlıklı şekilde yürütülmesi için gösterilen ortak çabaların önemine dikkat çekti.

Çalışma disiplini ve hukuk camiasındaki yapıcı yaklaşımıyla öne çıkan Savaş Kılıç’ın yeni görev yerinde de önemli çalışmalara imza atacağı ifade edildi. Mesai arkadaşları ise Kılıç’ın tecrübesi ve görev anlayışının Kütahya’da da başarılı bir döneme katkı sağlayacağı görüşünü paylaştı.

Kılıç’ın Eskişehir’deki görev sürecinin ardından Kütahya’da adalet hizmetlerine devam edeceği ifade edildi.

Kaynak: Haber Merkezi