Eskişehir’de trafik ekiplerince gerçekleştirilen denetimlerde alkollü araç kullandığı belirlenen iki sürücüye toplam 50 bin TL idari para cezası uygulanırken, ehliyetlerine 6 ay süreyle el konuldu.

İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı trafik ekipleri tarafından Yenibağlar Mahallesi Uludağ Sokak ve İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde asayiş ve trafik denetimi gerçekleştirildi.

Kontroller sırasında durdurulan araç sürücüleri Z.D. ve B.B.’nin yapılan testlerde alkollü olduğu tespit edildi. Ölçümlerde Z.D.’nin 1, B.B.’nin ise 2,25 promil alkollü olduğu belirlendi.

Trafik güvenliğini tehlikeye attıkları gerekçesiyle iki sürücüye 25’er bin TL idari para cezası kesilirken, ehliyetlerine 6 ay süreyle el konuldu.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı