Prof. Dr. Gürcan, eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri tebrik ederek, yaz tatilinin çocuklar için hem dinlenme hem de yeni deneyimler kazanma açısından önemli bir fırsat olduğunu ifade etti.
“Hepinize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diliyorum”
Öğrencilerin bir yıl boyunca verdiği emekler için tebrik eden Gürcan, “Bir yıl boyunca gösterdiğiniz emek, sabır ve gayret için her birinizi gönülden kutluyorum. Şimdi dinlenmenin, doyasıya oyun oynamanın, kitaplarla yeni dünyalar keşfetmenin ve sevdiklerinizle güzel anılar biriktirmenin zamanı. Hepinize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diliyorum” dedi.
“Öğretmen ve velilere teşekkür ediyorum”
Gürcan, çabalarından ötürü öğretmen ve velilere de teşekkür ederek, “Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın yetişmesinde büyük emek ve fedakarlık gösteren kıymetli öğretmenlerimize, çocuklarımızın her anında yanlarında olan değerli velilerimize teşekkür ediyorum” dedi.
Prof. Dr. Ayşen Gürcan, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan tüm öğrencilere tatilin güzel geçmesi nedeniyle iyi dileklerde bulundu.





