Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, kısa süre önce gerçekleştirilen genel kurulun ardından Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığı görevine seçilen Adnan Karamanlı’yı Eskişehir Esnaf Odaları Birliği hizmet binasında ziyaret etti. Büyükşehir Belediyesi bürokratlarının da katıldığı ziyarette yeni yönetime hayırlı olsun dilekleri iletilirken, kent ekonomisi ve esnafın geleceğine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
Kent Ekonomisi ve İş Birliği Masaya Yatırıldı
Gerçekleştirilen görüşmede, Eskişehir’in ekonomik gelişimi, esnaf ve sanatkârların beklentileri ile yerel yönetimler ve meslek odaları arasındaki iş birliği olanakları ele alındı. Taraflar, kentin gelişimine katkı sağlayacak ortak çalışmaların önemine dikkat çekti.
"Esnaf Kentin Üretim Gücünün En Önemli Unsurlarından Biri"
Esnaf ve sanatkârların Eskişehir’in üretim gücünün ve sosyal hayatının en önemli unsurlarından biri olduğunu vurgulayan Başkan Ayşe Ünlüce, Adnan Karamanlı ve yönetim kuruluna görevlerinde başarılar diledi. Ünlüce, Büyükşehir Belediyesi olarak esnafın yanında olmaya devam edeceklerini ifade ederek, dayanışma anlayışıyla kente değer katacak çalışmaları sürdüreceklerini belirtti.
Karamanlı'dan İş Birliği Vurgusu
Eskişehir Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı ise nazik ziyareti dolayısıyla Ünlüce’ye teşekkür etti. Karamanlı, "Esnafın sorunlarının çözümü ve kentin gelişimi için yerel yönetimlerle iş birliğine önem verdiklerini söyledi" ifadelerini kullandı.





