Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen düzenli depolama tesisinin temel atma törenine katılan CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin hizmetlerini hedef alan iktidar temsilcilerine yüklendi.

Belediyecilikte en önemli unsurun güven olduğunu vurgulayan Çakırözer, Eskişehirlilerin Ayşe Ünlüce ile birlikte geleceklerine güvenle baktığını ve her platformda hizmetlerden duyduğu memnuniyeti dile getirdiğini ifade etti.

“Önce kendi yapmadıklarına bir baksınlar”

“Gölge etmeyin başka ihsan istemez” diyen Çakırözer, hükümetin Eskişehir’e yönelik yatırımlardaki eksikliklerine dikkat çekerek konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “Bazen eleştirilerini duyuyoruz; ‘şu kadar zamanda neyi yaptınız ya da yapmadınız’ diye. El insaf. 25 yıllık bir iktidarın karayollarının kesiştiği Eskişehir’e hala bir çevreyolu yapmamış olması, demiryollarının kesiştiği Eskişehir’i limana bağlayamamış olması, Yılmaz Hocamızın kurduğu uluslararası havalimanını hala bırakın uluslararasına, Türkiye’nin kentlerine bağlayamamış olması ortadır.”

“Yapamadıklarını bırakın, elimizden aldıklarını sıralayalım”

İktidarın Eskişehir’e yeni hizmetler kazandırmak bir yana, kentin mevcut kurumlarını ve değerlerini elinden aldığını savunan Çakırözer, “Hastaneler için hepimiz feryat figan ediyoruz ‘elimizden hastanemizi almayın’ diye, hastanemizi bir gecede elimizden alıyorlar. PTT Başmüdürlüğü gitmiş, Bölge İdare Mahkemesi gitmiş, TÜLOMSAŞ gitmiş… Güreşçiden banka yöneticisi, terlikçiden büyükelçi atayan bir iktidarın Eskişehir’e gelip liyakattan bahsetmesi bizleri üzmektedir. Ama onlar da Eskişehirlilerin gördüğü gerçekleri görecektir. 25 yıldır zaten Eskişehirliler görmeyen gözlere, işitmeyen kulaklara bunları göstermektedir. Bundan sonra da gösterecektir” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Alperen Ata