AK Parti Eskişehir İl Başkanlığı, devletin kasasından, vatandaşın vergileriyle yapılan Eskişehir Şehir Hastanesi’ni adeta bir parti mülkü gibi kullanarak üyelik kampanyası başlattı. Sosyal medyada paylaşılan videoda, devletin sağlık yatırımları üzerinden parti propagandası yapıldı. Videonun sonunda ise Eskişehirliler AK Parti’ye üye olmaya davet edildi. Kamu yatırımlarının partiler üstü olması ve tüm vatandaşa hizmet etmesi gerekirken, AK Parti’nin kurumsal hesabı reklamı şu sözlerle paylaştı: Eskişehir’de sağlık için çalışıyor, insanımızın hayatına değer katıyoruz. Şimdi Eskişehir’e hep birlikte güç katma zamanı. Şimdi AK Parti zamanı. Ailemize katıl.”

Öte yandan, AK Parti’nin büyük bir gövde gösterisiyle duyurduğu kampanya videosunda, partinin Eskişehir genelindeki günce üye sayısı da belli oldu. Paylaşılan verilerle birlikte AK Parti’nin Eskişehir’de 98 bin 436 üyesi olduğu görüldü.

ak parti üye-1

Kaynak: Haber Merkezi