ESKİŞEHİR

Eskişehir'de Gece Yarısı Bıçaklı Kavga: 2 Kişi Hastanelik Oldu

Eskişehir'de alkollü iki grup arasında alacak verecek meselesi yüzünden çıkan bıçaklı kavgada 2 kişi yaralandı. Orhangazi Mahallesi D230 kara yolu üzerindeki bir markette gece saatlerinde meydana gelen olayda, vücutlarının çeşitli bölgelerinden bıçak darbesi alan yaralılar hastaneye kaldırıldı. Her iki yaralının da hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Abone Ol

Olay, gece saat 00.50 sıralarında Orhangazi Mahallesi D230 kara yolu üzerindeki bir markette yaşandı. Alkollü iki grup arasında alacak verecek meselesinden tartışma çıktı. Tartışmanın kısa sürede büyümesiyle taraflar arasında bıçaklı kavga yaşandı.

Yaralıların Sağlık Durumu Nasıl?

Kavgada M.N. (37) ve Y.T. (20) isimli şahıslar vücutlarının çeşitli bölgelerinden bıçak darbesi aldı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri yaralılara ilk müdahaleyi yerinde yaptı. Her iki yaralı da ambulanslarla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan yaralıların genel sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.