Olay, Sivrihisar ilçesine bağlı Böğürtlen Mahallesi’nde bulunan bir maden ocağında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, ocakta çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52), silo bölümünden taş kırma kuyusuna düştü.

Çevrede bulunan çalışanların ihbarı üzerine bölgeye jandarma, sağlık ekipleri ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri yönlendirildi.

Kuyuda mahsur kalan iki işçiye ulaşan itfaiye ekipleri, kurtarma çalışması başlattı. Ekiplerin müdahalesi sonucunda işçiler bilinçleri açık şekilde kuyudan çıkarıldı.

Sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk kontrolleri yapılan işçiler, ambulanslarla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayın nasıl meydana geldiğine ilişkin inceleme başlatıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı