Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi M2 binası çevresinde, yabancı dil sınavı öncesinde kampüs bahçesinde bekleyen bir vatandaş, yere serdikleri pikenin üzerinde kene fark ettiğini ifade etti.
Vatandaş, karşılaştığı keneyi öldürdüğünü belirterek başka kenelerin bulunup bulunmadığı konusunda endişe duyduğunu dile getirdi.
Yaşadığı olayı paylaşan vatandaş, şu ifadeleri kullandı:
“Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi M2 binası bahçesinde yabancı dil sınavı için beklerken yere serdiğimiz pikenin üzerine bir kene geldi. Bu keneyi öldürdüm ama inşallah başka yoktur ve kimsenin başına bela olmaz. Rektörlük, üniversite bahçelerinde ilaçlama yapsa/yaptırsa iyi olur.”




