İYİ Parti Eskişehir İl Başkanı Serdar Ulucan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının bitmesiyle beraber karne alacak öğrencileri verdikleri emeklerden ötürü kutladı.

“Evlatlarımızın başarıları bizler için büyük bir gurur kaynağıdır”

Ulucan, öğrencilerin gurur kaynağı olduğunu belirterek, “2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyoruz. Bir yıl boyunca azimle çalışan, emek veren ve geleceğe umutla hazırlanan evlatlarımızın başarıları bizler için büyük bir gurur kaynağıdır. Karneler sadece akademik başarıyı değil; gösterilen gayreti, kazanılan tecrübeleri ve gelişim sürecini de yansıtmaktadır. Bu nedenle tüm öğrencilerimizin başarılarını takdir ediyor, tatil dönemini dinlenerek, sosyal ve kültürel faaliyetlerle değerlendirerek geçirmelerini temenni ediyoruz” dedi.

“Sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diliyoruz”

Velilere ve öğretmenlere de teşekkür eden Ulucan, “Çocuklarımızın çağdaş, özgür düşünen, milli ve manevi değerlerine bağlı bireyler olarak yetişmesinde büyük fedakârlık gösteren kıymetli öğretmenlerimize de şükranlarımızı sunuyoruz. Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin yetişmesinde öğretmenlerimizin emeği ve özverisi her türlü takdirin üzerindedir. Bu vesileyle; öğrencilerimizi, öğretmenlerimizi ve fedakâr velilerimizi kutluyor, tüm eğitim camiasına huzurlu, sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diliyoruz” diye konuştu.

Kaynak: Bülten