Gerçekleşen görüşmede Eskişehir’in öncelikli gündem başlıkları, yerel yönetim çalışmaları ve kentin gelişimine yönelik konular ele alındı. Ziyarette ayrıca ülke gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunularak karşılıklı fikir alışverişi yapıldı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, BBP Genel Başkanı Mustafa Destici ve beraberindeki heyeti belediyede ağırlamaktan mutluluk duyduğunu belirtti.
Başkan Ünlüce, Eskişehir ve ülke gündemine ilişkin verimli bir görüşme gerçekleştirdiklerini ifade ederek, nazik ziyaretleri için Destici ve heyetine teşekkür etti.
Kaynak: Haber Merkezi





