Olay, Tepebaşı ilçesi Cumhuriyet Mahallesi Sakarya 1 Caddesi üzerinde meydana geldi. Cadde boyunca ilerleyen bir motosiklet sürücüsünün kask kamerasına yansıyan görüntülerde, bazı araçların park halindeki otomobillerin yanına ikinci sıra şekilde durduğu görüldü.
Görüntülerde yaklaşık 10 aracın dörtlü flaşörlerini yakarak yol üzerinde beklediği, araçların seyir halinde ilerlediği şeridin ise kapandığı fark edildi. Trafiğin yoğun olduğu noktada yapılan duraklamalar, sürücülerin geçişini zorlaştırdı.
Yaşanan duruma tepki gösteren motosiklet sürücüsü, dörtlü flaşör kullanımının trafikte ayrıcalık sağlamaması gerektiğini belirterek duyarsız davranan sürücülere tepki gösterdi.
Cadde üzerindeki görüntüler sosyal medyada da gündem olurken, trafik kurallarına uyulması gerektiği yönünde değerlendirmeler yapıldı.





