Eskişehirspor’un Olağan Mali Genel Kurulu’nda, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’un eski yöneticilere yaptığı “Borçlarınızı silin” çağrısına ilk yanıt geldi. Kulüpte geçmişte yöneticilik yapan Erdal Şahbaz, Eskişehirspor’dan olan 853 bin 689 TL tutarındaki alacağını sildiğini kamuoyuna duyurdu.
Genel kurulda konuşan Başkan Kazım Kurt, eski yöneticilerin alacaklarını kulüp bilançosuna yazdırmasını eleştirerek şu ifadeleri kullanmıştı: “Eskişehirspor’da yöneticilik yapacaksınız, sonra da 15 bin TL’lik alacağınızı yazdıracaksınız. Yazdırmaya insan utanır. Eski yönetici arkadaşlarımız, alacaklarınızı silin. Zaten alma şansınız yok. Tek hedefimiz Eskişehirspor olmalıysa, herkes eteğindeki taşı bir kenara bırakmalı.
Erdal Şahbaz Eskişehirspor’daki Alacağını Sildi!
Kazım Kurt’un “Borçlarınızı silin” çağrısına ilk yanıt Erdal Şahbaz’dan geldi. Eski yönetici, Eskişehirspor’dan olan 853 bin 689 TL’lik alacağını sildiğini açıkladı.
Yorumlar
Son Dakika
●
ESKİŞEHİR
Eskişehir'de Ruhsatsız Üretim Yapan Gıda Firması Mühürlendi: Üretim Durduruldu
●
ESKİŞEHİR
CHP’de 5 Dönem PM Üyeliği Yapan Usluer: "Bölünme CHP'ye Zarar Verir, Yeni Partiye Alan Açmaz"
●
ESKİŞEHİR
Eskişehir'de Hafta Sonu Plan Yapanlar Dikkat: Sağanak Yağmur Yolda
●
EKONOMİ
Eskişehir'deki Dev Tavuk Firmalarına Kayyum Şoku: Detaylar Belli Oldu
EN ÇOK OKUNANLAR
Meteoroloji'den 15 İl İçin Sağanak Yağış Uyarısı
Eskişehir'deki Dev Tavuk Firmalarına Kayyum Şoku: Detaylar Belli Oldu
Eskişehirspor'dan Beklenen Duyuru Geldi: Anlaşmaya Varıldı!





