Öğrenci, öğretmen, veli ve okul personelinin katkılarıyla gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projesi kapsamında hazırlanan sandalyeler için teslim töreni düzenlendi. Törene Eskişehir Sakatlar Derneği Başkanı Ecevit Yılancı ve dernek üyeleri katıldı.
Temin edilen tekerlekli sandalyelerden biri okul personelinin bir yakınına, diğer üçü ise özel ihtiyaçlı öğrencilerin eğitim gördüğü okullara bağışlandı. Kampanya ile birlikte son üç yılda ulaştırılan tekerlekli sandalye sayısı 8’e yükseldi.
“Bir kapak, bir umut” anlayışıyla yürütülen proje sayesinde öğrencilerde çevre bilinci ve sosyal sorumluluk duygusunun geliştirilmesine de katkı sağlandı. Törende ayrıca öğretmenler tarafından hazırlanan dayanışma temalı “Birlikte Umut Olur” adlı eser katılımcılarla paylaşıldı.
Mehmet Gedik Ortaokulu Müdürü Ömer Aydın, küçük bir mavi kapağın büyük umutlara dönüşebileceğini belirterek, kampanyanın önümüzdeki yıllarda da devam edeceğini ifade etti.




