Odunpazarı ilçesi Vişnelik Mahallesi Vali Ali Fuat Güven Caddesi’nde park halindeki motokuryeye ait motosikletin arkasındaki sipariş sepetine yapıştırılan not, yoldan geçenlerin dikkatini çekti.
“Çok borcum var, aralardan geçtiğim için sorry”
Gün boyunca siparişleri yetiştirmek için yoğun trafikte çalışan kurye, sepetine astığı kağıtta, “Çok borcum var, aralardan geçtiğim için sorry :)” ifadelerine yer verdi.
Motokuryelerin teslimat baskısı ve geçim sıkıntısıyla karşı karşıya kaldığını ifade edildi
İnternette popüler olan bir görselle birlikte hazırlanan notta, kuryenin araçların arasından ilerlemesinin ve hızlı sürüşünün nedenine esprili bir dille değinildi. Notu gören vatandaşlar hem gülümserken hem de motokuryelerin teslimat baskısı ve geçim sıkıntısıyla karşı karşıya kaldığını ifade edildi.




