Eskişehir’de seyir halindeki bir belediye otobüsünde çıkan yangın paniğe neden oldu. İnönü-Kütahya kara yolu üzerindeki Kümbet Kavşağı yakınlarında meydana gelen olayda, motor kısmından yükselen dumanları fark eden sürücünün dikkati olası bir faciayı önledi.

Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü yol üzerinde ilerlediği sırada aracın arka bölümünde bulunan motor kısmında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Dumanların yükseldiğini gören sürücü, otobüsü yol kenarına çekerek durumu ilgili ekiplere bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri ile jandarma sevk edildi. Jandarma ekipleri bölgede güvenlik önlemleri alarak trafiği kontrollü şekilde yönlendirirken, itfaiye ekipleri kısa sürede yangına müdahale etti.

Ekiplerin çalışması sonucunda alevler kontrol altına alınarak söndürüldü. Ancak yangının etkisiyle belediye otobüsü ağır hasar gördü ve kullanılamaz hale geldi.

Yangının tamamen söndürülmesi ve güvenlik çalışmalarının tamamlanmasının ardından kara yolunda ulaşım yeniden normale döndü. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı