Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, karne günü kapsamında Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören öğrencileri ziyaret ederek karnelerini ve hediyelerini dağıttı. Barbaros İlkokulu'nda gerçekleştirilen karne dağıtım töreninin ardından hastaneye geçen Vali Yılmaz, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Öğrencileri Odalarında Tek Tek Ziyaret Etti
Vali Dr. Erdinç Yılmaz, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Prof. Dr. Servet Bilir Onkoloji Merkezi ile Prof. Dr. Sultan Durmuş Aydın Çocuk Servisi'nde tedavileri devam eden öğrencileri odalarında tek tek ziyaret etti. Ziyarette Vali Yardımcısı Yakup Güney, Millî Eğitim Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanı Fethi Fahri Kaya ve İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın da yer aldı.
Öğrencilere karneleri ile çeşitli hediyelerini takdim eden Vali Yılmaz, çocuklarla yakından ilgilenerek başarılarını kutladı. Ailelere geçmiş olsun dileklerini ileten Yılmaz, hastane öğretmenleriyle de bir araya gelerek eğitim süreci hakkında bilgi aldı.
"Hastanede eğitim öğretimin aksatılmadan sürdürülmesi değerli bir uygulamadır"
Sabah saatlerindeki törenin ardından tedavileri devam eden çocukların mutluluğunu paylaşmak amacıyla hastaneyi ziyaret ettiklerini belirten Vali Dr. Erdinç Yılmaz, hastane sınıflarının önemine dikkat çekti. Yılmaz, "Çocuklarımız burada hem tedavilerini görüyor hem de eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Hastanede eğitim öğretimin aksatılmadan sürdürülmesi, öğrencilerimizin geri kalmaması adına son derece anlamlı ve değerli bir uygulamadır. Çocuklarımızın ne kadar huzurlu ve mutlu olduğunu görmek bizleri de çok mutlu ediyor" dedi.
"Çocuklarımızın hem sağlıklarına kavuşmaları hem de eğitimlerini aksatmadan sürdürebilmeleri gerçekten gurur verici"
Devletin çocukların geleceğine verdiği öneme de değinen Vali Dr. Erdinç Yılmaz, hastane öğretmenleri ile sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarını takdir etti. Yılmaz, "Millî Eğitim Bakanlığımızın çocuklarımızı geleceğe hazırlamak adına hayata geçirdiği bu anlamlı uygulamada emeği bulunan öğretmenlerimizi, doktorlarımızı ve katkı sunan tüm çalışma arkadaşlarımızı yürekten kutluyorum. Büyük bir fedakârlıkla görev yapıyorlar. Çocuklarımızın hem sağlıklarına kavuşmaları hem de eğitimlerini aksatmadan sürdürebilmeleri gerçekten gurur verici. Hastane öğretmenlerimizin bu süreci büyük bir özveriyle yürüttüğünü görüyoruz. Kendilerini bir kez daha tebrik ediyor, sevgili çocuklarımıza hayatları boyunca sağlık, mutluluk ve başarı diliyorum." ifadelerini kullandı.




