Eskişehirspor Kulübü Başkanı Ulaş Entok, bugün Hasan Polatkan Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilmesi planlan Eskişehirspor Mali Genel Kurulun çoğunluk sağlanamadığı 3 Temmuz Perşembe günü saat 17.00'de çoğunluk aranmaksızın gerçekleştirileceğini açıkladı.
“Takımımızı üst lige çıkaracak transferleri gerçekleştirmek için çalışıyoruz”
Yeni sezonda hedeflerinin yine şampiyonluk olduğunu vurgulayan Entok, transfer çalışmalarının teknik heyetle koordineli şekilde sürdüğünü belirterek, "Eskişehirspor hedefi olan bir camia. Biz de takımımızı üst lige çıkaracak transferleri gerçekleştirmek için çalışıyoruz. Hocamız, teknik asbaşkanlarımız ve ben bu süreci birlikte yürütüyoruz" dedi.
“Önümüzdeki haftalarda da imzalarını atacağız”
Takımın 15-20 Temmuz tarihleri arasında Eskişehir'de toplanacağını ifade eden Entok, ardından şehir dışında kamp planladıklarını söyledi. Transferlerin büyük bölümünün bu tarihe kadar tamamlanacağını belirten Entok, " 15-20 Temmuz arasında Eskişehir'de takımımızı toplayacağız. Ondan sonra bir şehir dışı kampı yapmayı planlıyoruz ama o tarihe kadar transfer sürecimiz devam edecek ama iskeleti oluşturacak çok büyük bir çoğunlukla zaten anlaşmalarımızı sağladık. Önümüzdeki haftalarda da imzalarını atacağız inşallah hepsinin” diye konuştu.
“Pazartesi gününden itibaren localarla ilgili süreç başlayacak”
Taraftarların merakla beklediği loca ve kombine satışlarına da değinen Entok, "Pazartesi gününden itibaren localarla ilgili süreç başlayacak. Mevcut hak sahiplerinin önceliği bulunuyor ve büyük kısmı localarına devam edecek. Aynı gün kombinelerimizi de satışa çıkaracağız" ifadelerini kullandı.
“Forma lansmanının da önümüzdeki haftalarda gerçekleştirilecek”
Forma lansmanının da önümüzdeki haftalarda gerçekleştirileceğini açıklayan Entok, Adidas ile iş birliklerinin devam edeceğini belirterek, "Gayet güzel bir koleksiyon hazırlandı. Taraftarlarımızın gönlü rahat olsun." dedi.
“Lig gruplarının bölgesel gruplandırılma yapılacağı ifade ediliyor”
Lig gruplarının ise henüz netleşmediğini söyleyen Entok, Dünya Kupası nedeniyle Türkiye Futbol Federasyonu yetkililerinin yurt dışında bulunduğunu belirterek, "Yetkililer döndükten sonra önümüzdeki hafta ya da sonraki hafta grupların açıklanmasını bekliyoruz. Bölgesel gruplandırma yapılacağı ifade ediliyor" şeklinde konuştu.
“Basında yer alan isimlerin tamamıyla yola devam etmeyi planlıyoruz”
İç transfer çalışmalarına ilişkin de değerlendirmede bulunan Entok, altyapıdan yetişen Arda ile de anlaşacaklarını belirterek, basında yer alan isimlerin tamamıyla yola devam etmeyi planladıklarını söyledi.





